Fitt/Jóga-Stresszoldó masszázs: Csak lazán…

A relaxációs módszereket önsegítő és terápiás keretek között használják.

 

Az autogén tréning, biofeedback módszer, imaginációk, bizonyos stresszoldó testkezelések mellett más technikák is szerveződnek e cél érdekében.

Egyéb módszerek

Más eljárásokat is szoktunk relaxációnak tekinteni, tágabb értelemben ide soroljuk azokat, amelyek eredetileg nem az ellazulás céljából dolgoztak ki, azonban lazító hatással bírnak testi-lelki szinten.

Ilyenek például a jóga különböző változatai, illetve a stresszoldó testkezelések.

A Fitt-Jóga órák a Hatha jóga gyakorlatainak jótékony élettani hatásait célozzák meg. A hétköznapi élet során a testi és lelki szinten felgyülemlett distressz (negatív stressz) oldására vállalkozunk. Célunk még, hogy erőforrásosabb állapotba hozzuk magunkat a mindennapokra, a Fitt-Jóga rendszerét felhasználva.

  • Fitt-Jóga óráim korrektív tréningek:
  • tartáskorrekció – izomerősítés – sok nyújtás, gyógytorna, és relaxációval (autogén tréning alapgyakorlatai, légzéstechnikák, imagináció).
  • Magán, privát órákat lehet kérni.
  • Hasznos lehet: pl. pánikbetegek, depresszióban szenvedők, stb esetében, vagy
  • akik csupán stressz levezetésként szeretnének rendszeresen mozogni.

Stresszoldó testkezelés:

  • A Dorn-féle gerincterápia Breuss masszázsa, ami a gerinc környéki izomzatot hivatott ellazítani, relaxációs helyzetben. Havonta egyszeri stresszkezelés ajánlott, akár egy Fitt-Jóga óra után.

  • Magán órák: 
  • 90 perc,
  • 5000,-Ft/alkalom,
  • a téli időszakban mozgás után infra szaunázás kérhető.
  • Stresszoldó testkezelés, Breuss massszázs:
  • gerinc környéki és csípő környéki izomzat lazítása, speciális olaj használatával,
  • (porckorong regeneráló masszázsnak is nevezik),
  • mélymeleg tecnikával, infravörös lámpa használatával (kb. 20 perc pihenővel),
  • összesen 90 perc,
  • 10.000,-Ft/alkalom.

Üdvözlettel: Rózsa.